Konco - Konco

Tuesday, May 4, 2010

Akhirnya..

Akhirnya!!!
Usaha kami berbaloi. Congratz to all da PSM performers in Malam Karaoke & Persembahan BSWP pada 25 Mac 2010 yg lalu.
Segala penat lelah aku n kawan2 training selama kira2 dua minggu..kena marah..kena "toture" dan macam2 lagi la...finally kami dinobatkan selaku JUARA pada malam tersebut. Alhamdulillah..

Congratz Am, Khairul, Fazli, Zul, Zaidi, Kak Ila, Kak Seri, Kak Tie, Wanie, Miza, Nisa, Shafirul, Zamrie, Ayub, Anip, Man, Zain, Fuad, Daniel dan semua sekali lah yg telah terlibat secara langsung @ tak langsung dalam menjayakan persembahan tersebut. Tapi tak lupa kepada Epul..(our choreographer..hehe).

Tapi kejuaraan itu bagiku tidaklah setanding dengan best2 moment time kami semua training. Sama2 turun training sampai ke malam mendekatkan aku dengan semua warga PSM. Bukan aku xjumpa mereka di ofis tp moment2 ini cukup untuk mengeratkan ikatan antara kami semua. So bagi aku...sapa yg xjoin persembahan ini memang rugi la.

Habis pertandingan..kehidupan kami kembali menjadi formal. Masing2 sibuk dengan tugas hakiki sendiri. Tiada lagi time nak turun bawah. Tiada lagi time nak angkat barang. Aku rindu detik2 itu..huk3. (padahal nak skip keje..huhu)

Tapi apa2pun...next year ada lagi. Yang lepas biar ia berlalu tapi yang pasti PSM adalah JUARA untuk kali kedua berturut2. Syabbas bette!!!!


Maro says: "Jangan menyerah sebelum berjuang. Jangan disangka diam ubi tidak berguna. Paling bez time training...gelak ramai2. Xde 'encik2'...tp balik ofis kembali formal..huhu".

No comments:

Post a Comment

Pages

Bon Anniversaire!!

Daisypath Happy Birthday tickers