Konco - Konco

Saturday, February 20, 2010

Ministry of Finance

19 Februari 2010
Hari yang sangat penting dalam hidup aku. Selepas menghadiri taklimat dan menerima surat watikah lantikan dan penempatan semalam.. kini aku bergelar seorang Pegawai Tadbir dan Diplomatik (PTD).

Seawal jam 6.45 pagi, aku gerak ke Putrajaya dan sampai disana lebih kurang jam 7.30 pagi. Arini aku melapor diri di Kementerian Kewangan Malaysia. Dan arini aku kenal ramai kawan2 baru. Dari UTM ada, Multimedia ada, dan yang paling penting..bukan aku seorang produk UiTM. Ada 2 lagi kawan dari UiTM yang ditempatkan di kementerian bersama dengan aku ini.

Arini aku n others just lepak dalam library for the whole day. Ini disebabkan kami masih belum ditempatkan di mana2 bahagian. Imagine, aku lepak dalam library dari awal pagi sampai pukul 5 petang. Mujur x kena frost tulang aku neh. Haaha..

Solat Jumaat di Masjid Putra, Putrajaya.

Tepat pukul 5 petang, tulis nama dalam buku then aku balik. Alhamdulillah arini aku xsesat. Haha.. Kesimpulannya, arini xde pape menarik berlaku. Harapan memang nak start keje arini (yoyo'o je cakap) tapi dah xde tempat lagi...xpe la.haha


Maro says: "Jangan jadik bodoh sombong! Xguna ko cakap banyak tapi no point".

1 comment:

  1. Tahniah !! x sangka boleh jadi boss kita 2023!!

    ReplyDelete

Pages

Bon Anniversaire!!

Daisypath Happy Birthday tickers