Konco - Konco

Monday, May 17, 2010

Haha ada jugak manusia mcm ni...

Tengok pd tajuk post aku tu mesti sume pakat tertanya2 hapakehal la yek..
Dalam aku menaip saat ni...aku tergelak sorang2..
kenapa???
sebab...ada jugak manusia mcm ni sekarang..hahaha

xde menda menarik sgt pun just kisah sorang budak ni (aku gelar dia UNTA).
UNTA??? sebab apa??...sebab dia jenis idup sorang2 dia jek. Xmasuk ngn org. Bak UNTA di padang pasir lar..huhu.

Aku malas statekan nama betul beliau tp kalau UNTA tu sedang membaca post ni sekarang..
selamat membaca la n aku arap ko sedar lar yg aku tgh citer pasal ko skg.

sebab lain aku panggil ko UNTA:
* Ko xkawan ngn manusia n hanya bergaul ngn spesis ko
* Ko happy idup di padang pasir
* Tanpa segan ko boleh ckp ni beras aku beli...hahaha (ni yg aku nk tergelak..Rasa mcm aku gaduh ngn budak2 masa kecik dulu)..kah3
* Kalo ada org... ko masuk bilik
* Kalo xde org... ko masuk bilik (ko watpe sukati ko la).

Aku nak tanya...ko orang ke UNTA sebenarnya...
Bleh plak ko survive kat bumi Malaysia ek...

hehe..byk lak aku melalut. Xde marah sesapa just terpikir nak cerita satu kisah bertajuk UNTA.

Maro says: "Berkawan biar seribu..bermusuh kita jauhi".

No comments:

Post a Comment

Pages

Bon Anniversaire!!

Daisypath Happy Birthday tickers