Konco - Konco

Friday, May 4, 2012

New life



Da lama rasanya aku tak post pape entry kat blog aku ni eh. Sampai ada sorang member aku penah tegur 'masih idup lagikah blog itu'. Wah xsangka plak aku bahawa ada gak orang perasan akan kewujudan blog aku ni eh. Hoho.

Yup!. Seperti yang anda semua teka, banyak sebab kenapa aku jarang wat pape post skg. Pelbagai kemungkinan. Tapi yang pasti...sebenarnya aku tak ada idea nak taip ape plus suasana kerja sedikit hectic. Itu alasannya.

Kenapa topik new life?..
Nothing!....serious aku saje je letak tajuk tu.
Tapi maybe relevan gak kalo aku nk relate ngn kerja aku skg sebab...aku da tukar unit. Tukar bos, tukar job scope dan for me, its a new life. :)

Thats it. Merci.

Maro says: "Hidup hanya sekali. Gunakanlah peluang yang ada dengan sebaik2nya kerna disana nanti kekal selamanya. Banyak bekal kita, senanglah kita disana."

3 comments:

  1. So, best tak bos and new unit ko tu?

    ReplyDelete
  2. AnaqiHawwari: Alhamdulillah so far, everything runs smoothly :) but quite busy then previous unit. (tp xpe asal ati tenang n bahagia..hoho)

    wenkhadi: sile beri komeng bernas ye encik Adi. Aku lg bangga n kagum kalo keje kt hp. Hebat! (g LHDN Cyber, aku renung penuh teruja kat sape yg keje kt bangunan hp sebelah tu)

    ReplyDelete

Pages

Bon Anniversaire!!

Daisypath Happy Birthday tickers