Konco - Konco

Thursday, March 28, 2013

Kapal Terbang EMAS



Kapal Terbang EMAS

Aku masih ingat masa kecik-kecik dulu abang aku dan kakak aku duk cerita pasal kapal terbang emas. Biar betikk..ada ke kapal terbang emas?

Tapi masa tu aku percaya. Walaupun hakikatnya aku curiga pada masa tu. 



Aku tengok kaler putih je kapal terbang tuh. Kenapa orang sebut kapal terbang emas. 
Yela..aku budak kampung. Masa tu mana pernah naik kapal terbang. Wat2 pulak tahun 80-an. Masa tu mana ada "Now everyone can fly"



Still..kapal terbang emas. Kaler putih tapi xmacam emas pun. Haha. Aku duk bayang lah rope plane macam ni..


Tak silap aku Sultan Hasanal Bolkiah ada kapal terbang emas kan. Dah dia kaya amat. Tak per lah. Cuma menjadi persoalan aku plane yang abang dan kakak aku cakap tu bukannya emas! 

Tapi bila aku besar sikit, aku tau dah. Bukan kapal terbang EMAS tapi..



Bukan EMAS tapi MAS


Maro said: "Tinggi mana kamu daki, jangan segan tunduk ke bawah"

No comments:

Post a Comment

Pages

Bon Anniversaire!!

Daisypath Happy Birthday tickers