Konco - Konco

Thursday, April 7, 2016

APRIL 2016 : Kisah Baru, Jalan Cerita Baru




Assalamualaikum WBT.
Dah lebih setahun aku stop menulis di blog ini. Hari ini terfikir untuk menulis kembali.
Kenapa menghilang? Panjang ceritanya.

APRIL 2016. 
Kisah Baru..Jalan Cerita Baru.

ALHAMDULILLAH segala puji hanya bagi Allah. Baik buruk nasib dan rezeki kita, Allah yang tentukan segalanya. 

Sebenarnya kenapa lama aku menyepi adalah kerana aku sedang berjuang. Berjuang #DemiSebuahCita. Berjuang untuk mencapai cita-cita hidup aku. Cita-cita yang aku usahakan sejak 18 FEBRUARI 2010.

Dan 1 APRIL 2016...Allah dah makbulkan hasrat dan cita-cita tersebut. 

ALHAMDULILLAH.
Terima kasih Abah, Ma, Kak Long, Abang Ngah, Abang Uda, Man, Dikwa, semua ahli keluargaku, sahabat2 dan semua atas jasa dan doa kalian semua selama ini. Hanya Allah dapat membalas jasa kalian semua.

APRIL 2016 juga aku membawa angin baru di pejabat baru setelah 5 tahun menikmati detik dan pengalaman terindah di Kementerian Kewangan Malaysia.


ALHAMDULILLAH. Permudahkanlah segala urusanku selepas ini Ya Allah.
Moga segala perancanganku selari dengan perancanganNYA. In Sha Allah

Maro said: "Allah Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Dia lebih tahu apa yang terbaik buat hambanya. Apapun yang kita usahakan, yakinlah dan buatlah kerana ALLAH TAALA"

3 comments:

  1. saya sentiasa doa dr jauh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah...siapakah ini...
      apa2pun..syukran jazilan atas doa kamu.. Moga Allah rahmati hidupmu jua

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Pages

Bon Anniversaire!!

Daisypath Happy Birthday tickers