Konco - Konco

Monday, July 4, 2016

Who's LINA and ADHA?


Siapakah LINA dan siapa pula ADHA..
Berapa umur mereka, dimana mereka tinggal..

Soalan ini telah wujud di benak fikiran aku sejak dulu sampai sekarang
Siapa yang pernah mencari kerja secara online mesti sering berurusan dengan LINA ataupun ADHA ni kan.

Dan bagiku, LINA dan ADHA adalah kawan yang sentiasa setia membantu kita semua.
Daripada aku xde keje tetap dulu sehinggalah aku dah punyai kerjaya yang terjamin kini..
LINA dan ADHA masih setia menawarkan bantuan, membuat hebahan tawaran kerja sampailah sekarang.

Siapa LINA dan siapa ADHA tu xpenting, yang penting mereka banyak membantu kita semua.


Terima Kasih LINA dan ADHA
Aku hargai bantuan kalian berdua
Walaupun kita xpernah mengenali apatah lagi bersua muka.
Aku pun dah lupa, bilakah mulanya kita berkenalan.


Maro said: "Nak berjaya, nak senang...kita perlu usaha dan perlu yakin denganNya. Kita menangkan Allah dalam setiap urusan kita, In Sha Allah, Allah akan menangkan kita sentiasa".

No comments:

Post a Comment

Pages

Bon Anniversaire!!

Daisypath Happy Birthday tickers