Konco - Konco

Thursday, April 4, 2013

Tribute to Haze - Versi 2


Ingat lagi tak aku share cerita pasal aku lukis gambar2 staff unit aku sempena perpisahan kawan aku Haze aritu? (Haze sambung study ke UK)

Huh! cara aku tanya seolah2 ramai je yg kesah dengan blog aku kan.. haha. Padahal takde siapa kesah. Hoho. Tapi takpe. Sapa tak tahu, boleh baca sini - Tribute To Haze. Kalo korang bukak Google then taip "Tribute to haze"..tengok atas sekali. :)

Tak ada apa pun sebenarnya.Sekadar berkongsi cerita aje. Aritu aku lukis huduh2 watak semua staff dalam unit aku specially untuk kenang-kenangan bersama Haze. Kebetulan lepas tu, bos aku pulak naik pangkat then bertukar je jabatan lain.

So ada satu hari tu, ex-bos aku tu sms nak mintak kebenaran untuk guna hasil lukisan aku itu (kerjasama Hash sebab dia yang kaler.. huhu) untuk buat mug. Nak buat kenang- kenangan katanya. OK lah. Memang untuk berkongsi pun. Tapi ingat, aku bukan pandai melukis pun. Sekadar conteng2 bleh la.

sms ex-bos


Itu kisah lama dah. Bulan Januari 2013 aritu. Tetibe semalam dapat lak sms daripada ex-bos aku.
 
sms smalam

Huhu. Sebagai budak yang xpandai pun melukis tetiba ada yang offer suruh melukis apa korang rasa. Haha. Tapi aku tak terima. Sebab? aku tak pandai melukis. Dan aku jugak jenis pemalas. Hanya lukis bila ati rasa nak lukis. Takut bila setuju, bila orang suruh lukis, ati pulak rasa tak nak lukis. Haha.. berbelit!


So itu je kisahnya. Korang yang memang giler2 melukis mesti kata "ntahpape or syok sendiri or lukisan camtu pun nak cerita ke or apa2 jelah kan". haaha.. Takpe aku pun akan kata gitu gak sebenarnya. Haha. 

Tapi sebagai budak tak pandai melukis, aku rasa bangga jugak sikit. Haha. Plus orang tu masukkan dalam blog beliau mug tertera lukisan aku  (dengan Hash) itu. Wohoho... Tak caya?


Hehe.. itu je. Timokaseh.

Maro said: "Riak itu syikrik kecil. Jangan riak-riak"

4 comments:

  1. Syabas my pren..nmpak rezeki itu dimana2 dan pelbagai

    ReplyDelete
  2. Hok olloh!..
    camtu plak daa. pastu nak arap lukis2 jela eh? huhu
    btw..aku xterima pun. Malas janji ngn orang ;D

    ReplyDelete

Pages

Bon Anniversaire!!

Daisypath Happy Birthday tickers