Konco - Konco

Monday, December 30, 2013

Perbezaan 2013 dan 2014


Aku rasa macam baru je masuk 2013.
Pejam celik, pejam celik. Duduk bangun 
Tup..Tup. lusa dah nak masuk tahun 2014.

Allahuakbar! cepatnya masa berlalu.
Paling aku sedih bila memikirnya apakah dan sebanyak manakah benda2 bermanfaat yang aku dah buat sepanjang tahun 2013?
Dan berapa banyakkah dosa dan silap aku sepanjang 2013?
Ruginya bila pikir balik.

So apa beza 2013 dan 2014 untuk aku dan semua?
Banyak sangat! Semua akan jadi berbeza terutamanya UMUR dan JANGKA HAYAT


Maro said: "Saat yang berlalu takkan dapat berulang. Baik yang kita tinggal, baiklah ia. Andai buruk yang kita tinggal, itulah hasilnya. Demi masa, sesungguhnya manusia dalam kerugian. Masya Allah"

No comments:

Post a Comment

Pages

Bon Anniversaire!!

Daisypath Happy Birthday tickers